Tuba Ünsal, göbeğine kadar açık gömleğiyle poz verdi

Yaptığı cesur paylaşımlarla adından söz ettiren oyuncu Tuba Ünsal, derin dekolteli pozuyla çok konuşuldu. Ünsal'ın cesur pozuna beğeni ve yorum yağdı.

23.02.2020 15:10
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (36)
CMAOR:Gömleğini ütülemek gerekmiyor önü zaten dümdüz.
BİRİ:Ahlakı düşürerek gündeme düşme çabaları sanatçı dediğin topluma örnek olur bunlar ördek olmuş.
0131:kapali yerleri daha cekici ve enteresan...
BABAHAN:Malesef yer çekimi devreye girmiş
HAYDAR:bu kadının burnu benimkimden beter
MELİS:ben daha cesurum
ADSIZ:hee sende yayınla
0 1
YAVUZ50:meloş birkaç günür yoktun neredeydin gııı
0 3
MELİS’E:görelim ozaman
0 2
ALPEREN:Vücudunu teşhir etmek cesur poz olmuş. vah vah vahhhhhhh ..........
SİVRİ:ne kadar uğraşsada güzel olamayan kadının adıdıdr tuba ünsal
CENGİZ:ahlak bozanlar neyapmıya calışıyorsunuz sizde ictenmi parcalıyorsunuz
ADINIZI YAZIN:İşsizlik vurdu herhalde para lazım olsa gerek
YAVUZ50:çok çirkin bir göbek bune yaa,
YAVUZ50:çok çirkin bir göbeği varmış,tiskinti verdiyor.
EMEKLİ MÜFFETTİŞLER MÜFFETTİŞİ:Güzel kadın. Tarihe not düşmek için poz vermiş.
GALİP:ne zevksiz bir insan ya.
VATANDAŞ:dünyada her şeyi temizleyen bir şey mutlaka vardır bir şey temizlenmediyse daha vakti saati gelmemiştir aptal insanlar bazı şeylerin ebedi ve baki olduğunu zanneder halbuki her şey fanidir geçicidir vakti saati geldiğinde her şey bir gün biter
YAVUZ50:bu hatun nasıl ünsalmış. acilik bunlar zavallılar.
:::NIYE AC GÖSTER DIYENMI OLMUS YOKSA ET REKLAMI ILE MAL TANITIMIMI YAPIYOR
DDD:ağır işlerde çalışanla bunların bi fotoğrafla milyonları almasını anlayamıyorum nasıl bi adaletsizlik onurlu insanlar az kazanırken bunlar çok azanıo
AKİKOKO:kapitalizm nokta net
0 0
AAA:sarkmış biraz ama olsun :
ASLI:KENDİ VÜCUTU KENDİ HAYATI İSTEDİĞİ KADAR GÖSTERİR KİMSE KARIŞAMAZ HESAP SORAMAZ.
YAVUZ50:ben açmasın demedimki ancak yinede söylediğim gibi, isterse dobra açılsın.
1 1
ASLININ ARAP KOCASI:Tamam Aslı sakin ol, pembe mayolarını giy gel çarşıya..
2 1
YAVUZ50:kokmuş et parçasından ibaret, çok iğrenççç
VAKKAS K.:Böyle sıkıntılı bir zamanda bu tiplerin gamsızlığı, kendilerinden iğrendiriyor beni. Askerlerimiz sınırdayken bu tiplerin hiçbirşey yokmuş gibi davranmaları sinir bozucu olmalarının yanı sıra vahim bir durumdur aynı zamanda.. yazık gerçektende yazık.. Türküz, müslümanız diye geçiniyorlar bide.
UTTROAM:Önünü açıyor, içerdekiler günyüzü görmek için dışarı taşıyor.
X MEN:cehenneme odun lazım
SİNN:sana da insanlık ve hoşgörü lazım
10 8
MISIR TANRISI RA:raks edin ülen raks edin
X MEN:cehenneme odun lazım
İÇ SES:TAŞ kömürü var TAŞ TAŞ olur mu
3 3
GÜÇLÜM:BENDEN KOK KÖMÜRÜ YANINDA KİREMİT TATLISI OLURMU HE
4 2
CVP:canın cehenneme , sözde namus timsali yobaz
0 2
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 15 Ağustos 2020 Cumartesi 14:46:07