Mısırlı ünlü dansçı Sama el-Masry'nin göbek dansına 3 yıl hapis cezası

Mısırlı ünlü dansçı Sama el-Masry, sosyal medyadaki danslarının ahlaka aykırı durumlar içerdiği gerekçesiyle 3 yıl hapis cezasına çarptırıldı.

29.06.2020 09:59
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (15)
NEBYUS:yaa bişey diicem türkiyede yada başka bir yerde bunları yapana ahlaklı diyolar ahlaksızlık ahlak adını almışsa eğer yaşamaya ne hacet!!
İNGİLİZ TİPİ MODERNİZM BU:yani yeni tip sömürgecilik afiyet olsun koyunlar
SİLİFKELİ3:Çok sacma
PİS ARAP:Cariye yasak deyil haremdede dansoz Cook
AYIP YA:Sen çok mu temizsinSen hiçbir millete küfür ve hakaret edemezsin...Harem hakkında da bilgin sıfır..
0 0
ASLI:BÖYLE HABERLERİ GÖRÜNCE BÜYÜK ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’E BİZİ HALİFELİK VE ŞERİATDAN KURTARIP LAİK SİSTEM VE MODERN YASALARI GETİRDİĞİ İÇİN BİNLERCE KEZ DAHA TEŞEKKÜR EDİYORUM.
NE MODERN NE MODERN HA:modernizmi anlamak için insan olmanız gerekir içimizdeki hayvandan korunmak kolay olsaydı onca peygamber gönderilmezdi, bak hala din adına millilik ulusçuluk ve yalan dolan satıyorlar sende gönüllü kölelerisin koyuncumhuriyet modernizmi utangaç ve kifayetsiz taklitçi bir modernizm sürecidir feodal beyleri ve zihniyetini ortadan kaldırmadan aydınlanma gerçekleşemez al işte durum ortada, bu türk islam sentezidir çözümü enternasyonalist ve sol bakmaktır,dünyada demokrasi inşa etmiş sağ yoktur
1 0
KRAL:geri kafalı zaten başımıza ne geldiyse bu modernizmden gelmedi mi laiklikten gelmedi mi şeriat olsaydı böle olmazdı. ahlaksızlık almış başını gidiyor.hapisten çıkınca yine devam edicek etmicekmi sizin gibi bu geri kafalılar yüzünden ülke ahlaksızlığa doğru gidiyor zaten.
2 0
SALOH:Atanız sağolun İffet bırakmadı kadını obje yaptınız
1 0
1:Kızı bu hale getiren modernizm değil mi
10 9
ESER:ARKASI İNSANI ÜRKÜTÜYOR,KOCAMAN..ALLAH MUHAFAZA BİR ÜFÜRSE İNSANI HAVAYA UÇURUR.
,,,,Q ER MSREKİ:su testi kuyuya çakıldi ahlak ne gezer ulaşan ahlaksız
:Ne işin var senin çağ dışı kalmış o ülkede çekip gitsene başka bir ülkeye
CENGİZHAN:HERŞEYLERİ O KADAR ÇOK AHLAKLI Kİ BU DANSI AHLAKSIZ BULMUŞLAR :))
KİM OLDUĞUMDAN KİME NE:Şunca şey okudum en mantıklısı buydu
0 0
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 14 Temmuz 2020 Salı 23:05:05