70 yaşındaki kadın, kocasının tedavisi için koşu yarışına katılıp birinci oldu!

Sevdiğiniz için neleri göze alırdınız? Hindistan'da yaşayan 70 yaşındaki kadın, hasta kocasını tedavi ettirebilmek için koşu yarışına katılıp birinci oldu. Hikayesi öyle etkileyiciydi ki şimdi onun hayatı film konusu oldu, başrol oyuncu ise kendisi.

12.02.2020 12:30
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (33)
AHMET:YARIN NELERE ZAM VAR ACABA KOYUNLARDAN BİLEN VARMI...
AHMET:İNSANLAR AÇLIKTAN KENDİNİ YAKIYOR ALOOOOOOO
AHMET:YA BU NEFES ALMA VERGİSİ NE ZAMAN ÇIKACAK DÖRT GÖZLE BEKLİYORUZ. ACABA KOYUNLARDAN BİLEN VARMI NE ZAMAN ÇIKACAĞINA DAİR......
SİSTEMİ ANLAYAMIYORMUSUNUZ HARBİDEN:bazı insanlarda harbiden zeka düşüklüğü var bu hanımefendi müstesna
BAHATTİN KUMACI:kar yağan şehirlere vergi getirilsin
NİCE.MELİSS:BEN SEVDİĞİM İÇİN KOŞARDIM KADIN HAKLI AMA KAZANAMAZDIM BE
KURT:aşk budur
BU NE LAN:422 tl yi bulup verememişlermi kadıncağıza.
TÜRK:Mr çekilir ve doktor der: “Yapabileceğimiz bir şey yok, çok geç kalmışsınız.“ :D
AS:Ne diyebilirim ki gercek sevgi... saolsunlar bizide guya seven hastanede bırakıp gitti ilahi adalet sasmaz yasattıgını yasarsın
HAKİ:Hergün kac kisi sizden guzel yasiyor diye nimete nankörlük etmeyin cunku sizden daha fakir milyarlarca insan var...
A.C:Bizdek deyil koşmak bir bardağ su vermez
46:Bizde bastonla yuruyolar 70 yasında ki ler helal olsun teyzeme Allah saglik versın
HATA:70 yaşında değil 68 yaşında
MEMLEKETİM:Birin olmadi. Birinci yaptilar. Ayakda alkislanacak kadin lakin lanetlenecek Hindistan. Demekki saglik kurumu iflas.
LİON:göz yaşına boğul dum demek boşuna yemin etmemişlr hastalık ta ve sağlıkta tüm dünya ya örnek gerçek bi hikaye kutlarım
HASTA:bizde ise hemen boşanıyorlar ne yazık ki...
YÜKSEL TİMUR:Muhteşem bir olay,Takdir etmemek elde değil,iyi günde kötü günde sahip çıkmak bu olsa gerek.eminim hayat arkadaşı da aynı fedakarlığı yapacak biridir.hiç bir şey karşılıksız değildir.Saygı duyuyorum.
VANLI DUMAN:bizimkilerde kafamızın etini yiyorlar
HACI:Helal olsun...
HAMZA:helal olsun ALLAH yardımcısı olsun.
ADINIZI YAZIN:helal olsun
M:Başka bir önemli nokta, ayakkabısız yarışmış Belki de hala bir ayakkabısı yok
ÇEKO:Azmin zaferi bu olsa gerek, yürekten kutluyorum.
BİR GARİB OSMANİYELİ:üzüldüğüm nokta kadın adına düştüğü durum. sevindirici tarafı ise avantadan haksız yere haketmediği yere gelenlere ibret olsun
SİVASLI İBOCAN:Helal olsun.bizim hanımı markete yiyecek almaya gönderemiyorum,dahası PARASINI VERDİĞİM HALDE...
LEBLEBİCİ:ibocan hepimiz aynı durumdayız üzülme kanka
1 1
CMNZL:İbocan Yanlız Deilsin Kardeşim:
1 1
XXXXX:erkek olarak evinin eksiğini alıp eve gitmek dururken hanım gitmiyor diye şikayetçi mi oluyorsun aynanın karşısına geç de bak nasıl erkeğim nasıl aile babasıyım diye insan parasını verme işten gelirken bir eksiğimiz var mı diye telefonda sorar alıp gelir
12 6
NECO:xxxx kadinlar ne ise yardimci olur o zaman
0 4
AHMET:Xxx senin kafa tipinde ki kadınlar olmasa hayat daha çekilir olur lütfen ölür müsün?
0 0
WENDA:ayakta alkışlanacak bir durum bence iyi bir ödülü haketmiş başrol yerinde olmuş rabbim şifa versin.
GOKMEN:maşşallah
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 06 Ağustos 2020 Perşembe 15:43:25